RESERVATIE

Reserveren, waarom?

Het reserveren van een speelmoment is voor ons belangrijk omdat wij als club op die manier alles mooi kunnen voorbereiden en klaarzetten. Zonder een reservatie kunnen we onmogelijk de nodige inschattingen maken en niet alles prepareren zoals het hoort om aan de corona-maatregelen te voldoen.

Reserveren, hoe doe je dat nu?

Indien je al een login hebt/had voor het “privaat luik” (dat recent werd omgedoopt naar MyTabNet), dan kan je die gebruiken om aan te melden op onze reservatie-app: booking.ttclobos.be.

Indien je nog geen login hebt, of je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je via onderstaande link een wachtwoordwijziging aanvragen:

Je krijgt volgend dialoog:

Breng je e-mailadres (of volledige naam), samen met je geboortedatum in (indien je als ouder aanmeldt, breng dan de geboortedatum van je zoon/dochter in) en klik op ‘Stuur mij een e-mail’. Als alles correct verloopt zal je in je mailbox (kijk zeker ook eens in je spam) een mailtje ontvangen waar je via een link kan doorklikken om je wachtwoord in te stellen:

Na doorklikken kan je je wachtwoord instellen:

Breng je wachtwoord in en klik op ‘Doorvoeren’. Klaar, vanaf nu zou je probleemloos moeten kunnen aanmelden (zowel op MyTabNet, MyYTabNet-app alsook op onze reservatie-app).

Na correcte aanmelding op onze reservatie-app booking.ttclobos.be kan je een speelmoment reserveren. Dit proces wijst zichzelf grotendeels uit en via de app kan je ook je gereserveerde speelmomenten makkelijk opvragen:

Succes!

Ondervind je alsnog problemen, aarzel niet ons te contacteren zodat we je op weg kunnen zetten!